Totaal aantal pageviews

donderdag 24 mei 2012

Manga tekenen

Ik en Sabine hebben dinsdag een manga tekenles aan onze klas gegeven. Je denkt nu zeker: Huh, manga tekenen??? Oké, ik zal het even uitleggen wat manga tekenen is: het is eigenlijk Japans film tekenen net zoals bijvoorbeeld Pokémon. Bij het tekenen moet je fantasie het werk doen bijvoorbeeld als je boos bent, teken je een boos poppetje maar je kunt ook je poppetje roze haren geven. En als je meer wilt weten vraag het dan aan:
Elle of aan Sabine uit 5c van meneer Bart.
Groetjes Elle.
Hieronder staan wat voorbeeldjes:
Tekening van Sabine

Tekening van Laura

Tekening van Elle

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel knap dat Laura, Sabine, en Elle zo mooi manga kunnen tekenen ik bedoel ik kan dat niet maar jullie, Dus ik zeg ga zo door!!!
    van Iris!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. das een mooi kamplumentje van iris het is echt knap van die twee.

      Verwijderen
  2. das een mooi komplumentje van iris en dat snap ik wel echt knap.
    groetjes samsam (sammie)

    BeantwoordenVerwijderen