Totaal aantal pageviews

zondag 16 september 2012

Een bericht van meester Thijs


Hoi Allemaal,
De eerste weken stage zitten er weer op, wat heb ik het SUPER naar mijn zin! Het was een warme ontvangst in een zeer prettige groep. We hebben al leuke en leerzame activiteiten gedaan, van het maken van het planeten in de ruimte tot het rekenen met Rekenrijk. Ik ben er alleen op maandag en dinsdag, maar door het volgen van deze blog kan ik goed zien wat de kinderen nog meer doen op school als ik er niet ben;) Ook komen er kinderen naar de H&M om mij te vertellen dat ze 11 rondjes hebben gelopen bij de sponsorloop, super leuk….

Op maandag middag mag ik alleen de lessen geven, dit gaat steeds beter en samen met de kinderen maken we er een fijne tijd van!!

Groetjes Thijs.  



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten