Totaal aantal pageviews

donderdag 13 september 2012

Zeer trots!!

Er zijn van die dagen dat er fantastische dingen gebeuren in de groep. Neem nu vandaag, als ik terugkijk op de dag ben ik zeer trots op de kinderen van groep 6 (en de hele Rietpluim).





De sponsorloop stond op het programma. Het doel van de sponsorloop was om zoveel mogelijk rondjes te lopen om zo geld op te halen voor een mooier schoolplein. En zoveel mogelijk rondjes lopen, dat is gelukt!! Stuk voor stuk hebben de kinderen hun best gedaan. Bezwete hoofden, rode hoofden, pijn in de zij, een struikelpartij, alles kwam voorbij in het half uur dat we gerend hebben. Wat een kanjers in deze groep zeg. Allemaal hebben de kinderen het een half uur volgehouden, allemaal hebben ze doorgezet. En als ik terugkijk op deze dag en deze prestatie, dan kan ik niets anders zijn dan trots!



Klasse gedaan, wat een prestatie. Ik ben benieuwd naar het eindbedrag.

Groetjes meester Bart

1 opmerking: